en blogg om mörker?

så, becca skaffar blogg. but why!? jo, i träsket av alla randoms som försöker uttrycka sin ångest via att skriva en massa skit på internet så kände jag mig manad att reda ut vissa saker. och det tänker jag göra här.
naturligtvis är det som skrivs här också något som kommer att hamna under ovanstående kategori, men som en utvecklig av min egen narcissism tänker jag ignorera det och skriva med:

1. ord jag inte ens förstår själv.

2. en överlägsen och ignorant ton.

3. ironi och sarkasm utan gräns.

4. slim-to-non hänsynsfullhet angående saker som är pk.


...but why? jo, för jag har inget bättre för mig. och så vill jag delta i dom omtalade bloggkrigen också.


Kommentarer
Postat av: Axel

Muhahaha! Här kommer jag, Kommentarkungen och våldtar din kommentarsida!

Btw, inte för att trycka ner dig eller så, men typ hälften av alla bloggare inleder sin blogg med att skriva att de tänker driva bloggen med sarkasm och vara stentuffa åsiktsyttrare. Däremot tror jag att det inte är så många som erkänner att de använder svåra ord som de inte ens förstår själva bara för att verka speciella. Hanna Fridén är ett bra exempel på detta.

Skriv mer! Så kanske jag kan länka till din blogg från min blogg. :)

2007-11-08 @ 18:28:30
URL: http://bratbyxan.blogspot.com/
Postat av: nennie

hoho en till som fallit i träsket. välkommen :P

2007-11-09 @ 17:34:59
URL: http://missmops.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0