för att visa vem som äger?

igår var jag på fest i norrköping. på den festen kryllade det av män som hade överskattat axe-effekten och coolheten i att dricka jägermeister. dom rökte cigarr och lyssnade på replay dance mania-versionen av öppna landskap. först tyckte jag att det var kul, sen dog jag lite inombords när dom började bugga till gyllene tider. att tillägga är ju att festen bestod av cirka tjugo stycen 26-åriga killar och tre tubtopstjejer. folköl var vad jag hade, inte ens sprit hade räckt.

för att råda bot på tristessen så laddade jag ner satisfactionlåten samt rosa helikopter med peaches. when in normieland you do as the normies. vaknade med en lättnad över att jag ännu inte har assimilerats till denna grupp av avskyvärda människor.

dagens vinst är 1530 kronor förvärvade från barnarbete och utnyttjande av tredje världen. marknadsekonomi är åh så fantastiskt, speciellt när man är en fattig student. eller?

Kommentarer
Postat av: Axel

Haha! Replay dancemania är världens bästa band!

2007-11-13 @ 18:57:10
URL: http://bratbyxan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0