nervös.

Idag händer det många saker.
Saker som händer är att:

1. Jag ska vicka som bildlärare. Dom ska göra några slags tittskåp, det är typ vad jag vet. Vet inte riktigt var bildsalen ligger eller om vaktmästarn kommer att ge mig nyckel, men det ska nog gå bra.
2. Mardrömstentan ska hämtas. Känner mig helt illamående av nervositet över resultatet. Kanske mest för att det är en omtenta om nio dagar och en omtenta i april. Hade alltså tagit fel på datum och fick en månad mindre på mig att plugga till omtenta. Om det blir någon, vilket det förmodligen blir. Eller kanske, eller jag vet inte. det är lite det som får mig att vilja spy.

Mer än så var det nog inte, men jag tycker att det räcker.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0