ont.

det gör ont i mig. det gör ont i knät och i höften och i ryggen liksom bakom vid sidan av svanskotan. det gör bara ont på ena sidan (vänster) och det gör mest ont när jag cyklar och när jag ska böja eller resa på mig. inte så jätteont när jag går o sitter still. det gör ganska mycket ondare när jag har suttit eller legat still ett tag så det gör mest ont på morgonen o inte så mycket på kvällen. (då är det ju lite synd att man pluggar o måste sitta still hela dagarna) det är ett konstigt ont. ibland känns det som träningsverk o ibland så bara domnar det bort på vissa delar. det knakar i alla fall inte och syns inte på utsidan.

det är dags att bli fit eller gå i pension. tror jag har nått ett kroppsligt vägskäl.

diagnos någon?

nu ska jag gå o sitta still o läsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0