om att blogga o sånt skit.

övervägandena lyder som följer:

å ena sidan kan man....
skriva i sin blogg och ge sina vänner lite förströelse, ventilera sina åsikter och slippa prata om dem på riktigt, skryta om sig själv och hur bra man är samt ge sina långväga vänner en update om vad man håller på med, känna sig tvingad att uppdatera, logga in och hålla på samt ge sin chef något att googla så att man får gå på alfa-kassa hela livet, bli kallad för patetisk av anti-blogg-folk och bidra till att skita ner internet med ännu en åsikt som bara är subjektivt intressant.

å andra sidan kan man....
låta bli att göra det och istället inte göra det.

så vi får se hur det blir. det kanske händer något......


Kommentarer
Postat av: Dr. Wahlberg

Haha... eller typ gå in när man behöver skriva av sig. Det händer mig någon gång i veckan. Fast då brukar jag måla nånting på ett papper och sen känner jag mig tom igen. Det är säkert bra.

2008-09-24 @ 00:51:02
URL: http://bratbyxan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0