london - fredag.

det gör ont att vara rockstar. eller att vara förföljd av dålig karma. vilket av det det än är så har jag i alla fall varit på tweeklubb och stukat mitt knä. jag skulle vilja säga att det var efter att jag dansat hela natten med mina coola moves till bra musik med snygga människor men det var det inte. det var helt enkelt bara jag som var mig själv och ramlade.

igår var vi på en utställning på the museum of childhood. det fanns coola gotiga sorgekläder i barnstorlek. vi var i chinatown, åt rödbetskaka på ett fik och var på en svinbillig pub. där hängde det tjocka londonbrudar i skitslampiga kläder. gilla!

nu måste jag skaffa någon slags grej att linda mitt knä med och några slags värktabletter. det finns med morfin i har christer sagt. det finns en stor chans att jag inte kommer att överleva denna resa om det fortsätter i den här takten. antingen kommer jag att gå sönder, tappa bort mig eller knarka ner mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0