london - söndag/måndag.

igår var mitt ben lite bättre så vi gick på konstutställning som var dyr och mycket av samma. i englandet kan man inte få ordentligt kaffe, det är jobbigt när man har workat upp ett 3 koppar minimum i sverige. vi åt mat på en indisk restaurang med en otrevlig servitör. sen skulle christer gå hem och karin och jag gick till en pub som hette the owl and the pussycat. det var en gammal pub som är k-märkt och ägarna var helt klart besvärade av att deras gamla arbetarkrog ligger i ett område som numera är trendigt.

i morse kändes knät helt okej så vi beslutade oss för att åka till en stor och gammal kyrkogård där marx är begraven. det kostade tre pund att gå in och kvinnan som tog betalt var svensk. marx grav såg ut som att någon försökte hissa upp gigant-stål-versionen av honom ur ett stort stenblock. folk hade lämnat långa brev till honom framför den. douglas adams var även begraven där med världens minsta gravsten.
efter kyrkogårdsbesöket åkte vi till camden och fikade. jag och karin gick runt lite på marknaden. blev trött och tog bussen till affären där det inhandlades billig mat. nu har vi ätit och ska eventuellt gå på bio ikväll. imorgon ska jag åka hem och komma hem jättesent på natten.....

Kommentarer
Postat av: Anonym

åhå, det verkar vara fullt ös! det är bra att du stympar dina knän lite, smärta blir man glad av! dessutom en anledning till morfin ju!

2009-04-14 @ 14:48:16
URL: http://www.kopandafoods.com
Postat av: fä

varför fick jag inget namn?

2009-04-14 @ 14:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0