det går dåligt.

....för trots att jag hade pluggat en massa så lyckades jag läsa fel på den stora uppgiften på tentan. skrev tre sidor för lite och får antingen g fast jag borde ha fått vg eller u och måste göra om.

....för att jag verkligen skulle behöva skriva min hemtenta till analysen men har fått skrivkramp och orkar inte anstränga mig. tycker att allt jag skriver är dåligt och att jag är dålig som inte skriver.

....för att jag inte fått någon kåravgiftsavi eller något brev från csn om att jag får studiemedel vilket betyder att jag inte vet när jag får pengar nästa gång så jag måste snåla eller snylta.

känner mig totalt värdelös.

kortfattat beskrivet så är det ungefär den här känslan folk har när dom impustatuerar sig ovanför stjärten och/eller super ner sig i några veckor, gör fula slingor i håret och skaffar pojkvänner som slår dem. alterantivt efter-tre raggar som fan på fulla människor med kondylom. 

....hoppas jag skärper mig ikväll så inget dåligt händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0