helgen.

i fredags hade vi temafest hos emy (jag, fä, emy och joel). temat var fredrik omberg, en lärare (som i student) som vi hade hört namnet på men aldrig träffat. vi peppade med att googla honom och sen ritade vi tributes till honom som vi fäste på våra tröjor. sen chrashade vi hans fest. han blev nog 50% rädd 50% glad.

efter det var det hg. det var som det alltid är och alltid kommer vara.

i lördags vaknade jag vid två. sen åt jag pizza, hamburgare, fä's glass och chips. det kollades på star wars och south park. en riktig bakisdag med andra ord.

igår har helt fallit i glömska. jag hittade ett bord åt emy och staffan och drog ett dåligt skämt. resten minns jag inte. jo just ja, jag läste ut frankenstein och åt currygryta.

idag freakade jag ur och blev förbannad på att jag måste ha tenta (sådana saker kan hända när man haft det för trevligt ett tag och vardagen kontrasteras mot det trevliga). Joel bakade kakor åt mig som plåster på såren och vi gick till jennie och åt dom. ett bra plåster på såren. nu sitter jag och pluggar och skriver sammanfattningar om alla -ismer i världen.

tenta på onsdag. hoppas det går bra.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0