tråkigt.

att blogga är som att runka. det är något man gör när man har tråkigt bara för att man känner för det.

var ute och mekade med cykeln innan. fick en äkta mek-skada och det sprutade blod. jag fick olja i såret också, som en äkta mek.

kan inte rätta fler uppsatser för dom har jag inte fått.
kan inte skicka in rapporten för jag har ingen adress.
kan inte snacka med mentorn för han är på kurs.
kan inte lämna nycklar för skolan är stängd.
kan inte handla för det hinner jag inte.

frustrerande. vad ska man göra egentligen?

kvällens hello saferide

Kommentarer
Postat av: Amanda

Man spontan-hälsar-på mig!

Ps. Porten mot parkeringen brukar vara öppen, sånt hjälper spontaniteten på traven..

Tjo!

2009-04-07 @ 09:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0