va? va saru?

igår var det kenny starfighter-fest. jag vaknade vid tre och tänkte att det kanske inte var så smart att köra en stenhård tredagars, men nu blev det så i alla fall.

vi var på kenny begins. hilarious var det. fast inte lika bra som serien. filmen sänktes av dåliga produktplaceringar och lite för mycket referenshumor. fyra av fem säger vi. en bidragande faktor är att sällskapet var på 13 pers och att stämningen var på topp. ishlo pishlo!

efter att ha åka bussen till ryd utan att någon fattade vad någon annan sa var det fest hos jennie.

saker som inte funkar på fest:
- spotify
- män

axel kom förbi för att hitta till festen. han var utklädd till galaxhjälte i vitt. detta fick några overallstyper att säga "ja så kan man ju också se ut" varpå jag skrek "vit helg!". kul var det. ett be there moment...

efter lite lagom mycket drygt gnäll från min sida blev det ganska okej i alla fall. precis när vi skulle gå började vi häva rödvin, vilket var till 100% äckligt men också 100% fungerande för den där rätta alkoholistkänslan.

på hg (ja, jag var där tre dagar i rad och har inget liv) var det ingen. det satt två snygga brudar i ett hörn och såg besvikna ut för att alla hunkiga killar stannat hemma. smet ut vid ett. fick nån jävla noja och sprang ut från hg med jackan i handen, typ.



galaxhjältarna.

idag har jag lyckats mata en katt utan att bli klöst eller biten. jag har även spenderat en hel del tid under täcket. från och med nu ska jag bara käka typ proteinsmoothie och leva hälsolivet...



dagens hello saferide

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0