drama bar empty

precis som man i tv-spel kan få slut på magi har jag nu slut på drama. jag orkar inte mer och den som försöker skapa mer kommer att få ett apatiskt stirrande tillbaka. det är liksom slut på energi att bry sig om saker som är jobbiga. detta ger mig en känsla av att inget kan skada mig. så tänker jag numera leva.

snart är det dags för sista terminen. det känns lagom sjukt. sen ska jag lämna detta hell-hole och göra något som uteslutande får mig att må bra. eller i alla fall är det det jag tänker inbilla mig tills motsatsen är bevisad.

klar.

Kommentarer
Postat av: Karin s

Just det, världen är ditt (veganska) ostron och du kan göra vad fan du vill!

2010-01-12 @ 10:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0