kent.

imorgon ska jag sjunga en kentlåt på ett dop som inte är ett dop.
idag har jag ätit chokladpudding, kakor, hamburgare med pommes (på corner), macka, kexchoklad samt druckit kaffe och te. jag kallar det för eskilstunadieten.
jag har 114kr kvar på mitt konto.
min katt är finast i världen. kanske lite finare än alla andra katter. hon har en polarn och pyret-svans och en hängande buk.
varför ska jag sommarjobba?
jag måste sy klart klänningarna.
jag måste plugga en massa och börja skriva på ett reflektionsdokument.
jag måste jobba på det där med att göra det jag måste.
kan inte skolan bara vara slut?
kan inte alla problem vara ur vägen så jag kan få sitta på en filt i solen med folk jag gillar och lyssna på techno och snacka skit?
va?!

Kommentarer
Postat av: Nennie

Techno!!!

2009-05-20 @ 23:23:24
URL: http://nennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0