trött.

idag har jag varit så jääävla trött. när jag kom hem låg jag i soffan och sov i två timmar och nu har jag värsta svårt att komma igång. önskar att jag hade en dygnsrytm. önskar att jag var pigg.
egentligen önskar jag väl mig lite jälva go och ambition så att jag blev klar med saker i tid, inte sköt upp grejer och bara kunde få arslet ur vagnen. blir lite avundsjuk på folk som är bra på sånt, själv är jag som en sköldpadda på hasch när det gäller att göra saker jag har planerat.

i alla fall så är det massa massa massa att göra och massa massa massa att tänka på. nu ska jag försöka sätta igång med det. förmodligen kommer jag att göra något helt annat. ska försöka att inte somna i soffan igen i alla fall.



det här skivomslaget fick mig att garva i minst fem minuter igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0