färdig!

idag är dagen då jag blev klar med lärarprogrammet. Jag är klar, done, finito! jag har ett jobb, jag har en lägenhet, jag har inga pengaproblem för jag ska få betalt för att läsa vampyrböcker. för att citera en god vän "om jag inte var jag så skulle jag hata mig själv".

för att fira ska jag fika på thereses uteplats och sen hänga med mio. sen ska jag hem till mamma och förhoppningsvis blir det en en jättebra helg i eskilstuna. karin kommer och daniel kommer kanske (jag ska tvinga honom) och det är värsta fint och allt är bra.

"Hej!
Du är nu klar med ditt examensarbete. Du får betyget VG. Lämna Ladokblad i mitt fack så skriver jag i det och lämnar vidare. Utskriven uppsats till Elisabeth Augustsson.
Om du är intresserad av att gå vidare med en masterexamen, forskarstudier så vill jag verkligen uppmuntera dig till det. Ingrid som varit din handledare var också mycket imponerad av din självständighet och drivenhet. Lycka till i fortsättningen.
Elisabeth"

jag är så jävla bra, helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0