ingenting.

idag har jag handlat på willys. det var soft att vara där på en förmiddag. inget folk som gick in i en. handlade två kassar mat för 250 spänn. det är billigt det.

efter det har jag gjort ungefär ingenting. eller ja, jag har kollat på tv, tagit en tupplur, ätit satsumas och skaffat en huvudvärk av denna understimulering. om det här var ett zelda-spel skulle det pip-pip-pip:a, så jävla slut på liv är det.

det värsta med det är att jag egentligen har massor att göra. textanalyser att skriva, disk att diska, saker att sy, det är bara det att jag inte har någon lust med något av det, således infinner sig den totala apatin.

ikväll ska jag på bio.

det är iofs ganska coolt att snart är världens mäktigaste man en svart man. hade ju varit grymt mycket coolare med en brud, dock. men ja, så kan det vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0