den magiska sladden.

jag har äntligen skaffat mig en sladd som kan gå från min stereo till min laptop, så att jag slipper lyssna på all mysik genom laptophögtalarna. för att testa denna anordning lyssnade jag på hela metallicas ride the lightening och diskade och dammsög. det blev bättre. major nostalgitripp. slutsatsen är att min laptophögtalare har depraverat min musikaliska utveckling.

ikväll är det john doe på herrgårn. jag har försökt dra ihop förfest men alla är svinupptagna. det är lite tråkigt. men jag är för en gångs skull lite peppad på dimitry fyodorov. nordpolen är det också. han blev också ganska bra i stereoochintelaptop-ljud. men när ska folk fatta att det inte är okej att sjunga BD-sång? det var nästan inte okej när henrik berggren gjorde det. och så är det ju inte alls okej att sjunga ord som "kärlek" och "hem på bussen" eller "håller din hand". det är till och med så jälva o-okej att jag kanske går o sätter mig i baren om det blir för mycket.

stereoframsteget har även gjort att jag kan lyssna på all min gamla musik, som har legat där i snart 10 år. det har jag också gjort. bikini kill reunion för fan!

Kommentarer
Postat av: Karin

Nu lyssnar jag på Nordpolen på myspace. Om det inte är ironi är det ju helt sjukt obehagligt.

Jag saknar john doe!

2008-10-30 @ 22:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0