saker jag vill skriva i min blogg idag.

några citat från igår kväll:

"miss li och lykke li, vad är det för skillnad egentligen?" - pretentiös syntharman
"ipred har inget kön, det är ju ipred" - jättefull kille som gick Y men inte fattade skämt

eller min personliga favorit

"whiskey är en manlig dryck" - sekel-typ
- så fan heller att det är
"vill du ha lite whiskey? en trea"
- ja, jag kan ta lite
mottagande av 8 cl whiskey
"men så här mycket kan jag ju inte dricka"
- svep!
varpå en redan packad becca sveper kanske 6 av de 8 cl som var i glaset.

och sen ballar det ur.

men det är okej för jag har fått sommarjobb i norrköping och jag blev glad idag till slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0