blä...

...för ryan air som har dubblat sina flygpriser på två dagar så att jag inte kan åka till karin på stortlovet om jag inte hittar pengar någonstans....

andra saker som jag tycker är töntiga:
- att klaga på melodifestivalen (för det är så jälva pretentiöst att ogilla den plus att allt går att gilla på skoj. det är väl ingen som tror att det finns människor som gillar schlager på riktigt? och om dom finns så är det i alla fall inte jag)
- att spela guitar hero på mer än mediumnivån (för det är helt enkelt bara tråkigt och jobbigt och låter massor och ger mig epilepsi)
- att vara en man med mycket hårvax som har åsikter om hur bröst bör se ut (för det har man väl ingen rätt att tycka något om, speciellt inte om man redan visat sin dåliga smak genom att ha för mycket hårvax)

imorgon är det måndag. det känns så här ungefär:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0