förvirring.

så när jag för en gångs skull gick upp tidigt för att skriva en kursuppgift ser jag i instruktionen att det enda vi ska göra är "skriva ett skriftligt underlag till seminarium, detta underlag lämnas ej in". vad betyder det egentligen?

då är nästa steg att försöka planera lektioner som ska handla om strindberg och hemsöborna, som dom ska läsa tydligen. hur gör man det? hur lär man ut saker som varken verkar roliga eller meningsfulla? hur har man 25 elever på en gång? hur får man dem att lyssna på vad man säger? varför ska jag bli lärare för? om någon har et hett tips så mottages dessa gladeligen....

ska väl börja med att läsa boken, antar jag...



de kanske kan få måla strindbergcitat på gatan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0