sjuka grejer.

idag svimmade jag. det har jag gjort två gånger innan. en gång när jag typ 11 och skulle duscha. då hittade mamma mig intrasslad i duschraperiet som jag hade dragit ner av reflex. en gång var för några år sen.

idag hade jag i alla fall lektion om strindberg. det gick bra, min mentor kallade mig duktig, jag var nervös hela tiden men lyckades tydligen verka "som en naturlig talare". efter det gick jag hem och åt lite couscoussallad med bönor i. sen skulle jag på toa och innan tänkte jag hämta nått vid sängen. vaknar 3 timmar senare i en cp-ställning och undrar var jag är.

wtf! är det som händer.

nu är typ mina fingertoppar avdomnade och jag har världens jälva huvudvärk. är det det här som är migränattack? är det det här som är hjärncancer? fucking jälva fitt-kropp.

http://www.vardguiden.se/templates/Article.aspx?Articleid=3160

kul! nu måste jag typ röntga hjärnan eller ta epillepsipiller eller nått.

Kommentarer
Postat av: Karin

men shit vad läskigt! Kan det ha något med nervositeten/stressen att göra?

2009-02-09 @ 18:56:44
Postat av: becca.

alltså. enligt min mamma så måste man ha någon runtomkring sig för att veta om man är avsvimmad eller om man bara somnade efteråt, men alla dessa mystiska åkommor freakar ur mig. först domnar jag bort och sen svimmar jag. måste börja äta kött för att få upp blodtrycket tror jag....

2009-02-10 @ 19:56:03
URL: http://aerobicide.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0