trampa.

jag har drömt samma dörm fyra nätter i rad nu. det börjar bli tjatigt och tråkigt och gå mig på nerverna. det är inte ens en särskilt bra dröm, utan snarare en som påminner mig om allt skit i världen. detta gör att jag inte vill gå upp när jag vaknar.

tiden går hur långsamt som helst. det känns ansträngande att sysselsätta sig med saker bara för att få den att gå. det kanske hade varit värt det om resultatet av denna seghet hade varit något bra. men det är det inte. det kommer bara leda till mer och mer fuck-up, mer och mer skit i livet, mer och mer må dåligt. det kanske i och för sig kommer några glimtar av något bra på vägen men i det stora hela kommer jag ju minst att må skit till slut.

godot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0