skolvärlden.

om man inte är en fegis eller någon som vill ha u så måste man prata med eleverna när man har praktik. så här kan det låta då:

elev gör om slutet på en film:
elev: jag vet inte hur det ska sluta.
becca: kan han inte bli ihop med ägaren till stället så du gör om det till lite homoerotik?
elev: ja kanske det! eller så kan dom bli ihop alla tre!
becca: ja varför inte....

eleverna skriver noveller:
elev: alltså, jag vill skirva att han "tränger in i henne med sin stora..." men jag vet inte vad jag ska skriva för ord för det manliga könsorganet.
becca: kuk kanske? eller pillesnopp?

elev påkoms med att sitta o facebook:a fast hon ska skriva en uppgift på datorn:
elev: men asså jag ska stänga av men jag kan inte koncentrera mig i skolan. så himla jobbigt o så bara blir det så här.
becca: ja, jag vet. man sitter och kollar på bilder o tänker "vad fulla alla är hela tiden", men gå och läs i boken om du inte orkar skriva.


och dom säger att lärarprogrammet är lätt.... pfft!


Kommentarer
Postat av: Nennie

Du glömde pluttepitten juh....

2009-03-03 @ 20:01:12
URL: http://nennie.blogg.se/
Postat av: becca.

det är ju ett smeknamn på en person, inte ett könsorgan...

2009-03-03 @ 21:33:45
URL: http://aerobicide.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0