det här hade jag glömt.

a just det, jag har ju en sån här blogg också.

sen sist har det mest bara hänt skit.

jag orkar inte skriva om det.

så jag gör två listor:

+ ljuga om att man har svininfluensa så man slipper gå till skolan.
+ att min lägenhet ser ut som ett skrotupplag av pyssel.
+ hummus som jag ska äta snart.
+ när det känns bra och inte suger.

- livet, all dess mening och alla fucking jävla fitt-känslor som fuckar upp min vilja och min förmåga att handla på ett konstruktivt sätt.
- folk som inte kan bete sig som vuxna människor utan istället beter sig som fjortisar.
- oregelbundenheten i mitt liv som får mig att balla ur.

en dag ska jag skriva världens längsta inlägg om allt som har hänt och vad jag tyckte om det. efter det kommer c:a 2 personer tycka om mig. tur att det finns djur.

Kommentarer
Postat av: Nennie

Jag tycker om dig, vad som än är :)

2009-09-02 @ 11:57:44
URL: http://nennie.blogg.se/
Postat av: fä

de två personerna är jag och jennie!!! fast några till kan vi nog hitta.

2009-09-02 @ 12:37:11
URL: http://tusenpekpinnar.wordpress.com
Postat av: Malin

Och jag med!

2009-09-02 @ 14:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0