städvärk.

igår hade jag ont i huvudet hela dagen. idag vaknade jag och hade lika ont i huvet. det är som om en pil går in på vänster sida och gör att jag blir helt snurrig och har jättesvårt för ljud. tror att det är en stressreaktion på den här livsförändringen som pågår, eller en stroke. antingen eller.

för att distrahera mig från denna värk började jag rensa alla saker i min bokhylla. tio tidskriftssamlare blev två och jag slänge hur mycket onödigt skit som helst, rensade lådor och dammade. efter denna städning var jag tröttast i världen (det tog typ fyra timmar) och huvudvärken var borta.

min poäng är att för mycket saker som ligger och skräpar inte är bra. jag har samlat på mig så jävla mycket skit under bara tre år. nu jobbar jag enligt tanken att om jag inte kan komma på exakt vad jag ska ha det till så ryker det. tanken är sedan att på något sätt bli av med dessa grejer, hur gör man?



Kommentarer
Postat av: fä

det kallas att dödsstäda!

2010-02-15 @ 13:15:17
URL: http://tusenpekpinnar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0