90-talet.

igår var jag på någon slags 90-talsfest med mio och några till. det var meningen att man skulle vara utklädd men det var ingen. jag var utklädd till internet (90-talets mest revolutionerande uppfinning). det var det ingen som förstod. dock var det en äcklig kille som tog mig på brösten efter att ha köpt en öl som jag inte ville ha till mig. jag lackade och gick till stora torget och åt falafel istället. på vägen hem tänkte jag på hur jävla skönt det ska bli att slippa alla studenter.

ikväll blir det gammal film och förhoppningsvis chips.

/Becca

Kommentarer
Postat av: Axel

Var du på flashback? Jag spelade ju där med mitt "band". Synd att vi missade varann :/

2010-05-20 @ 21:50:19
URL: http://bratbyxan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0