väntan.

jag väntar på att bli klar. det här med opponering och framläggning och grejer är seg skit. det tar typ en vecka mellan varje moment och jag har inte direkt så mycket att göra emellan.

så då tänker jag. och tankarna går runt runt runt i cirklar i brist på nya saker att tänka på. ibland känns det bra, ibland känns det skit, mest av allt känns det som att jag behöver något nytt. lägenheten känns för liten för att vara i och alla saker som skrivs upp på att göra-listan känns enorma.

kanske är det för att jag nyss har börjat tänka på allt som har hänt de senaste åren. jag har fått definiera om många saker och det har fått mig att bli lite rädd för att vara för impulsiv. medan vissa lägger ner all sin tid på att framstå som perfekta inför andra har mitt största mål blivit att framstå som en bra person inför mig själv.

det ska jag ägna min sommar åt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0